.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز نشای دوباره برنج در مازندران

فرماندار میاندرود در مراسم انجام نخستین نشای دوباره برنج در میاندرود مازندران تصریح کرد: توسعه بخش کشاورزی موجب قطع وابستگی به دشمنان می‌شود

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، علی رجبی ظهر امروز در مراسم انجام نخستین نشای مجدد برنج در شهرستان میاندرود کشاورزان این شهرستان را پیشرو در خودکفایی کشور دانست و تصریح کرد: بیش از 10هزار هکتار شالیزار در میاندرود وجود دارد که در استان آمار بسیار بالایی است و میاندرود از این بابت با شهرستان‌های بزرگ استان رقابت دارد.

فرماندار میاندرود نشای مجدد برنج را کاری ارزشمند و اقتصادی دانست و تصریح کرد: مطمئنا این برنامه در میاندرود با موفقیت اجرا می‌شود و فرمانداری این شهرستان در خدمت تحقق این کار بزرگ است.

وی ادامه داد: در توسعه بخش کشاورزی بیش از 10 دستگاه کمباین به بهره‌بردارای این شهرستان اختصاص داده شده است و افزایش این میزان تجهیزات موجب کاهش بیشتر در هدر رفت محصولات کشاورزی و به ویژه برنج می‌شود.

رجبی گفت: زمین‌های مناسبی در میاندرود وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی کامل و همراهی کشاورزان به جای دو ماه هشت ماه و یا بیشتر زیر کشت برود.

فرماندار شهرستان میاندرود جایگاه میاندرود را جایگاهی ویژه در تولید مواد غذایی کشور دانست و تصریح کرد: آمادگی کامل در مسئولان این شهرستان وجود دارد تا با همکاری مسئولان جهاد کشاورزی استان، کشاورزی این شهرستان را بیش از پیش توسعه دهیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 30 تير 1391
سه روز پیش ما نشاء دوباره انجام دادیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.